سخنگوی طالبان: توقع و انتظار ما از ایران بیشتر است | تشخیص چگونگی نظام حکومت متعلق به افغان‌ها است آغاز انتخابات در ساعت ۸ صبح ۸ تیر | مدت زمان اخذ رأی ۱۰ ساعت است طحان نظیف: رأی مردم حق الناس است | عدد رأی هم برای نظام اهمیت دارد اجلاس وزرای خارجه «مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا» در تهران آغاز به کار کرد تاکید استاندار خراسان رضوی بر رعایت بیانات مقام معظم رهبری در انتخابات ریاست جمهوری سخنرانی مهم رهبر معظم انقلاب در روز عید غدیر به‌صورت زنده پخش می‌شود مناظره‌های ریاست‌جمهوری امشب (۴ تیر ۱۴۰۳) سه‌ساعته خواهد بود مجوز برگزاری سخنرانی نامزد‌های انتخابات در مشهد صادر شده است | استقرار ۱۹۲۰شعبه اخذ رای در مشهد+ فیلم وزارت خارجه حملات تروریستی در جمهوری داغستان روسیه را محکوم کرد وضعیت سبد رأی نامزد‌های ریاست‌جمهوری چهاردهم چگونه است؟ (۴ تیرماه ۱۴۰۳) + اینفوگرافیک نحوه برگزاری مناظره چهارم تغییر کرد (۴ تیر ۱۴۰۳) اتحادیه اروپا: بحران غزه به نقطه اوج رسیده است توافق ایران و بحرین برای از سرگیری روابط سیاسی یمن: ۲ کشتی را در دریای سرخ و اقیانوس هند هدف قرار دادیم نتانیاهو : مخالف تشکیل کشور مستقل فلسطین هستم خانواده‌های اسیران صهیونیست: بدون سرنگونی دولت نتانیاهو، مبادله اسرا انجام نخواهد گرفت + فیلم حمله موشکی حزب الله به پایگاه نظامی اسرائیل یک کشته و ۶ زخمی برجای گذاشت زاکانی: "یارانه طلایی" جای "یارانه فعلی" را نمی‌گیرد | افزایش یارانه نقدی تا ۴۰ درصد مخبر: خدمات شهید رئیسی قابل خدشه و انکار نیست
سرخط خبرها

رییس جمهور عراق: برجام باید احیا شود | فضا بین ایران و عربستان بهبوده یافته است

  • کد خبر: ۱۱۷۵۶۸
  • ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
  • ۱
رییس جمهور عراق: برجام باید احیا شود | فضا بین ایران و عربستان بهبوده یافته است
برهم صالح، رئیس جمهور عراق در سخنانی با تاکید بر اینکه باید توافق هسته‌ای با ایران (برجام) وجود داشته باشد، همچنین وجود نوعی از مصالحه بین ایران و کشور‌های عربی را ضروری دانست.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رئیس جمهوری عراق در سخنانی با تاکید بر اینکه باید توافق هسته‌ای با ایران (برجام) وجود داشته باشد، همچنین وجود نوعی از مصالحه بین ایران و کشور‌های عربی را ضروری دانست.

این درحالی است که برهم صالح، رئیس جمهوری عراق در گفتگو با شبکه سی‌ان‌ان در خصوص مذاکرات هسته‌ای ایران گفت که باید توافق هسته‌ای با ایران وجود داشته باشد و همچنین نوعی از مصالحه بین ایران و کشور‌های عربی برقرار شود.

به نوشته میدل ایست نیوز، صالح خاطرنشان کرد که ما نیاز داریم تا این مساله را از طریق دیپلماتیک حل کنیم و هیچ راه حل نظامی وجود ندارد.

وی افزود که ایران یک طرف اصلی و تاثیرگذار است و ما با این کشور مرز طولانی و انواع تعامل‌ها از جمله فرهنگی و اجتماعی را با یکدیگر داریم و از منافع امنیتی مشترک برخورداریم.

رئیس جمهوری عراق افزود که کشورش نقشی بسیار مهم را در زمانی مناسب برای میانجیگری میان عربستان و ایران ایفا می‌کند و تاکنون گفتگو‌هایی میان ایران و تعدادی دیگر از کشور‌های عربی در بغداد انجام شده و فضا بهبود یافته است.

صالح خاطرنشان کرد که خاورمیانه نیازمند یک هماهنگی امنیتی است، زیرا تروریسم همچنان یک مشکل اصلی است که باید با آن مبارزه کنیم.

وی همچنین تاکید کرد باید راهی پیدا شود تا سوریه را از هرج و مرجی که مدتی طولانی است درگیر آن است خارج کنیم.

منبع: انتخاب

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
0
0
چی میزنه این ، روابطی نمونده که احیا بشه بین ایران و عربستان!!
توام هیچ کس آدم حسابت نمیکنه ، فقط تو این شرایط نظر آمریکا و ایران مهمه ، بقیه هیچ کاره اند
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->